Vi använder oss av cookies för att göra din upplevelse bättre.

Statistik

  • Formex har under en serie av år följt utvecklingen av besökare till både vår- och höstmässan. Undersökningarna har använts för att utveckla och anpassa mässan efter besökarnas och utställarnas önskemål.

    På uppdrag av Formex utför Fairlink under Formex  intervjuer med våra besökare och utställare

    Syftet med undersökningen är gällande våra besökare:
    • Att kontinuerligt följa upp och bevaka publiksammansättning, samt mässpublikens attityd till mässan
    • Att få fram underlag för produktutveckling, reklam, mediaval, samt säljargument både gentemot besökare och utställare
    • Att mäta servicen på Stockholmsmässans olika servicefunktioner

    Syfte med undersökningen gällande våra utställare:
    • Att utvärdera utställarnas åsikter om mässan
    • Att få en bild av utställarnas effekter av mässdeltagandet
    • Att kontinuerligt mäta utbudet och kvaliteten hos Stockholmsmässans olika servicefunktioner

    Sammanfattning besökar & utställarstudie januari 2016 »

    Sammanfattning besökar & utställarstudie augusti 2016 »

    Besökarprofil augusti 2016  »

    Besökarprofil januari 2017 »

     

    FAIRLINK AB

    ELMIAVÄGEN 11, 554 54 JÖNKÖPING

    INFO@FAIRLINK.SE — WWW.FAIRLINK.SE

    Fairlink jobbar för att utveckla mässor och mässdeltaganden. Vi vänder oss till mässarrangörer och utställare. Våra erbjudanden innefattar utvärderingar och utbildningar, som gör mässor mer lönsamma.