Den här webbplatsen använder cookies för att förbättra din upplevelse, för statistik och för att visa skräddarsydda annonser. Genom din användning av webbplatsen godkänner du att vi använder dessa cookies.Läs mer om vår cookiepolicy »

Inreda utsidan eller utreda insidan? Vägen till att bygga varumärke på sociala medier i en trendkänslig bransch

Hitta oss på kartan

Anna Grönlund Krantz, CEO, och Mikael Norberg Tot, consultant, Hallvarsson&Halvarsson

·         Brottas ert företag med att ta fram engagerande innehåll, eller har ni kommit en bra bit på vägen, men ändå inte riktigt så långt som ni önskar?

·         Varför lyckas era konkurrenter men inte ni? Om ni ställer er liknande frågor är ni långt ifrån ensamma. Faktum är att detta är vardag för nästan alla kommunikations- och marknadsavdelningar.

·         Vill ni bli bättre på att nå ut och maximera värdet av era medieinvesteringar?

 


B17:39